Jeremy Thurber - love you but

you know it's hard to say my feelings change
but i can't look away, alright do your thing

i can't be what you need
because it's not up to me
but you don't wanna believe it

there's so much to hide
so much to try
something ain't right
and i don't know how to fix it

don't waste your time
i promiese i don't want to lie

anymore, anymore

because love is just a game you play
but sometimes you lose
don't know what else i can say
to get it trough

boy somethimes it
might be tough when i say

i love you but...




hejhej!
idag är jag ensam hela dagen så mamma, pappa och lillebror
åkte till karlskrona själva! orkade verkligen inte med kalas på en lördag.
som tur var övertalade pappa mamma att jag fick stanna hemma (y)
dock är det väl inte så himla roligt att vara själv kanske,
men nelly jobbar och linus kan inte komma pga hunden! snark.
ikväll ska jag och familjen grilla oxfilé, min favorit! och imorgon är nelly ledig,
så då hoppas jag verkligen att vi kan hitta på någonting :)
måste verkligen njuta av helgen nu till hundra procent, för nästa vecka kommer inte bli allt för rolig..

måndag - muntligt i matte
tisdag - nationelltprov i matte, (nelly 16 år)
onsdag - orientering i smedby
torsdag -
fredag - so prov, (jag 16 år)
lärdag -
söndag -







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0