you spin my head right round, right round

"you spin my head right round, right round
when you go down, when you go down down"


ja den låten har nelly och jag nog gått och sjungt
på halva dagen, är helt förälskad i den.
tyvärr finns den ju inte på youtube, jag hittar bara en massa dåliga remixar.
har precis kommit ut ur den varma duschen
och nu sitter jag här men två mackor!
snart ska nelly och jag åka till daniel och timpan för att busa.
får se vad som hittas på! fick föresten tillbaka ett nationellt engelska prov
idag som jag fick VG på, hade ju varit goare med MVG men jaja :)
töntigt att vissa ska gå och skryta om att dom fick högre
än vad dom egentligen fick.. haha, no lifers.
nu måste jag skynda mig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0