N E W



tröja från bikbok, 299 kronor



tröja från gina tricot, 129 kronor



skoldagen rullade på segt som fasen, både nelly och jag kände oss mer
eller mindre pigga hela dagen! linus har nog smittat mig, och jag sen henne :o
har gått runt och sett ut som en tomat i ansiktet hela dagen!
har känt mig hur varm som helst, fast jag varit iskall..? jao.

men vi tog oss in till stan iallafall men en 20 minuter försenat buss -.-
sedan blev det kinamat för min del, medans nelly åt bakpotatis :)
tog varsin daimkula innan mamma skjussade hem oss, mums.
tack för en super mysig dag nelly!  ♥

Kommentarer
Postat av: tove

fan så snygg tröja!



sv: tack visst är det :) kram

2009-03-23 @ 20:13:51
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0