F R E D A G

tja!
igår var jag hos tandläkaren och slipade mina framtänder eftersom
att jag tappat en liten bit där. så han jämnade ut det och det blev super bra :)
tyvärr så raderades "förebilden" , så jag har bara en "efterbild".. haha
linus och jag var och köpte semlor, munkar och chokladbollar sedan, mums!



idag vaknade jag bredvid världens finaste kille ♥
åt frulle och duschade hur länge som heslt, über mysigt!
skoldagen gick jätte snabbt, nelly och busade oss mest igenom gyman! tss.
efter det tog nelly,jag, petter o jimmy bussen in till stan.
sedan sa vi hejdå till dom för att nelly och jag skulle käka.
vi åt världens goaste biff på helen & jörgens.
sedan gick vi runt och beställde bland annat klipp tid den 2e februari (kom ihåg)
köpte också ett par super snygga skor som bara kostade 149 kronor, tummen upp på det :*
nu ska jag äta tacos, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0