take you down

har ni hört att en 16 årig tjej från lars kagg skolan hängde sig där igårnatt?
och det är ju troligtvis den skolan jag kommer att välja sedan, herregud :o
stackars flicka, stackars föräldrar ..
r.i.p

iallafall så vaknade jag av mens i morse, vilket gör mig riktigt godis sugen!
det är ju bara onsdag, men ändå :) måste ha godis.
hela kvällen igår låg jag i sängen, gjorde inget bra alls
utan bara låg där med te och kollade på sex and the city boxen
som jag fick av mamma i julklapp! superbra :)
jag har blivit riktigt kär i chris brown ft keri hilson - superhuman!
även fast vesa inte gillar den, så kan inte låta bli att göra det (a)
nu ska jag snart cykla till skolan! hörs väl senare.
tjing



Kommentarer
Postat av: Becca

:( riktigt otäckt

2009-01-21 @ 10:10:16
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0