superhuman

idag var det meningen att nelly och jag skulle till ishallen
men det var ju såklart stängt, och det var det sist vi skulle dit också :(
så nu har vi att välja på att 

*  gå på bio
* ut och gå
* bowling
* film och mys
* stan
* gymma
* sola
* borgholm simhall
* öland
* träffa några
* läckeby
* ha spa, massage


jag tycker massage och spa grejen låter bäst och mysigast (a)
får väl se vad nelly tycker, kanske vesa är med oss också
om hon är fullt frisk så att säga. men eftersom att hon
hade feber igår så är hon nog inte helt frisk ..
så det blir nog bara nelly och jag :)
ciao sötbollar



grattis i förskott mamma,
jag älskar dig




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Köpte du något i thailand? :D skulle vara kul att se!

2009-01-24 @ 11:49:47
Postat av: linda

ja det gjorde jag! kan nog fixa lite bilder :)

2009-01-24 @ 17:49:16
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0