r i n g i n t e

känner mig på så himla dåligt humör, har redan lyckats bli sur på hugo utan anledning.
ingenting verkar få mig på bra humör förutom nelly, mammas semlor kanske lyckas.
har ingen aning varför just nelly får mig på bra humör, men det är väl
det bästavänner är till för .. få en på bra humör igen.
men nu när hon inte är här, då är jag på dålig humör.
kanske linus skulle kunna komma hit, men är väl för sent för det nu ..
föresten så tror jag inte att han skulle lämna datorn för min skull :/
så får väl försöka roa mig på bästa sätt själv, lägga mig i sängen
för att kolla på sex and the city! är på 3e säsongen nu.
på fredag har vi engelska glosor, så får nog kolla igenom dom lite.
ciao



nelly är söt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0