gårdagen vill jag aldrig glömma

jopp, suttit och skrivit en himla massa om kalla kriget några timmar nu..
fast den mesta tiden gick åt att sova, som vanligt när jag ska plugga (a) hihi!
möjligtvis ingen som skulle vilja springa och lämna några chokladbollar åt mig?
är så himla sugen på det, så himla himla sugen :(
förövrigt så är det gymnasieval för oss 9onde klassare
på fredag, då är det sista dagen att välja ..
alltså jag är inte säker längre, innan var jag det
men nu, naeee :o
h e l v e t e

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fundera du på att gå?:)

2009-01-26 @ 21:10:03
Postat av: linda olsson

media :)

2009-01-27 @ 19:57:11
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0