dagens klädval



hejsvejs!
måndagar är alltid jobbigast
för då har vi dom absolust tråkigaste lektionerna.
och mycket bättre blev det inte eftersom att jag gick runt
och var sugen på chokladbollar hela dagen..
imorgon får nelly och jag ingen sovmorgon
för att vi ska stå i caféterian och sälja mackor och sånt.
rätt slappt, kan mest sitta och prata och det är ju alltid ett plus.
fast ett fett minus att vi inte får ngn sovmorgon då, haha.
nu måste jag sätta igång med kalla kriget som jag har
prov i på fredag, puss!

Kommentarer
Postat av: moa

äh , ta sovmorgon på tosdag istället, så brukar jag göra iallafall ;)

2009-01-26 @ 19:47:27
URL: http://moaerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0