alla har en egen hemlighet

herregud vad tiden går fort, i torsdags låg nelly och jag i thailand och solade
och nu är allt precis som det brukar! med skola, träningar och läxor.
nu är det bara en termin kvar med klassen också, vet inte om det är bra eller dåligt.
vissa kommer man ju sakna, andra inte alls.
kommer bli så himla läskigt att börja på en helt ny skola utan nelly,
vi kommer inte ens ta sällskap som vi gjort i 9 år nu?
ny skola, ny klass och nya klasskompisar.
kommer ihåg att nelly och jag var jätte nervösa över att
komma till en ny klass, men herregud så bra det blev!
i låg och mellan stadiet hade nog nelly och jag mest varandra,
nu har man ju så många många fler :)
ush, våran klass som jag hade mellan 1an och 6an var sämst.
den jag har nu är mycket mycket bättre.
tänk om det blir dåligt nu till gymnasiet, vad gör man då?
åhh herregud, vill inte lämna nelly :(



body från gina tricot
kalasbyxor från lindex
kjol från indiska
armband från thailand

Kommentarer
Postat av: malin

svar; Tackar, du har inte så dåliga bilder du heller. Måste tillägga att du är grymt söt också!

/ kram malin.

2009-01-20 @ 20:03:59
URL: http://mmalinheiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0