you're the reason i come home

the days i can't see your eyes
i don't even want to open mine

the days i can't see your smile
i'd rather sit and wait the wile
for the days i know you'll be near
cause a day without you isn't fair
but the days i can hear your voice
i'm left without a choise

god damn you're beautiful



ser ni någon skillnad?
jag har en rosa bakgrund nu istället för vit :)
jag vet att nästan alla har det, men det är så gulligt.
och kände att det var dags för lite skillnad..
duschade för en liten stund sedan, och herregud
så skönt det var.. fast det sved på mina kinder :/
har blivit värre nu under mitt vänstra öga.
ser inte riktigt klok ut, haha!
nu ska jag göra mig lite mackor
och sedan sätta mig hos mamma
bamsekram ♥


kör fem plus och fem minus

+ slippa skolan
+ osminkad
+ inga läxor
+ inga prov
+ kakor

- gå hem från skolan
- såren i ansiktet
- ont i huvudet
- uttråkad
- bilden blev ful

Kommentarer
Postat av: linus

saknar dig :/

2009-02-25 @ 18:24:07
Postat av: linda

saknar dig också :(

2009-02-25 @ 18:40:25
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/
Postat av: moa

jag hoppas inte att du menar att dessa bilderna blev fula. för dem blev skit snygga:) och kristallkronor är riktigt tuffa!

2009-02-26 @ 22:34:20
URL: http://moaerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0