you are the strength, that keeps me walking

hej och hå
jag är helt slut, känns som att jag blivid misshandlad..
eller det har jag ju på sätt och vis, av marken! hah.
riktigt roligt har det varit hela dagen, upp och ner för baken i 5 timmar!
har blåmärken över hela kroppen, ajaj vad ont det gör.
inte nog med det så kunde såklart inte pappa komma
och hämta oss när vi kommit tillbaka till skolan så vi fick gå hem ..
.. vilket tog 40 minuter :o ville bara lägga mig och gråta i backarna!
imorgon ska nelly, jag, petter & jimmy tydligen träna?
dom ville att vi skulle hänga med dom till gymmet, men får se hur det blir med det.
i nuläget känner jag mig ganska klen,
så hoppas på att krafterna kommer tillbaks tills imorgon då (y)
nu ska jag göra mig en kopp te och rita på bilden, har inte ens börjat..
ciao



stackars mig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0