my life would suck without you

hejdär!
var och klippte och färgade håret innan på gozzip, blev faktiskt nöjd!
en bild får komma imorgon, när man får fixa det på sitt egna lilla sätt om ni förstår :)
mamma hade köpt ett linne till mig från aima, men gillade den inte riktigt så
blir väl att lämna tillbaka den och byta till en kofta som jag hittat på h&m..
föresten så har jag tröttnat på min blogg design, får ta lite nya bilder
någon dag när man har tid och lust och fixa till att lite, för så här kan det inte se ut :o
men det är ju svårt när man har noll inspiration..
det är inte lätt när det är svårt, haha.

imorgon har vi ingen sovmorgon för då
ska vi ha vårat första nationella prov i svenska,
och jag känner verkligen att jag skulle behöva den sovmorgonen
för jag är riktigt trött så det blir nog att lägga sig lite tidigare ikväll så man är pigg imorgon.
ha det bäst, puss puss

Kommentarer
Postat av: suufie.blogg.se

vi hade vårat nationella idag ju :ooo

lycka till:)

2009-02-03 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0