it's not written in pages

halllllå.
gick upp lite senare idag så att jag skulle vara pigg på nationellaprovet,
men äh kände mig lika trött som vanligt. det var svenska uppsats föresten.
hoppas det gick bra, kändes som att det gjorde det.
på håltimmen satt jimmy och petter och hade fistävling?
snacka om att det stank i hela korridoren, haha.
efter skolan cyklade jag till nelly och lämnade lite läxor,
och hon verkar må prima nu! ne, men iallafall bättre så
hoppas verkligen på att hon kommer imorgon. saknar ju henne :(
får passa på att säga grattis mormor som fyller år idag!

imorgon är det fredag vilket innebär godis,
hihihihi jag är en liten godisgris (a)
fråga mig inte varför jag skrev det.
föresten så är festen som skulle vara på lördag inställd.
vilket suger getballe, var så himla pepp ju.. buhuhu!
var tydligen för många som ville komma?
nej nu ska jag lägga mig i sängen för att kolla på sex and the city säsong 4!
pusssss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0