don't lie to me.

linus älskling sov hos mig, underbart ♥
mindre underbart att nelly har fått influensan så hon kommer
troligen inte till skolan fler gånger denna veckan :(
krya på dig gumman!
sitter här och lyssnar på my life would suck without you med kelly clarkson, riktigt bra är den!
skoldagen har gått jätte långsamt och jag har fruuuusit (stavning) och haft huvudvärk hela dagen,
maten var ju super äcklig så åt ingenting :/
ikväll så har jag utvecklingssamtal också, undrar hur det kommer att gå :o
haha, nämen det kommer nog gå bra :)

har också hört att julias fest flyttats?
till någon lokal i kalmar istället, då slipper
man iallafall krångla med buss till mörbylånga..
hoppas bara nelly är frisk tills då,
annars slår jag ihjäl henne rent ut sagt :)
ciao



Kommentarer
Postat av: n

vet du? jag kanske inte har influensan som m&p påstår? Har ju inte haft någon vidare feber, så om jag sover hela natten ska jag fan till skolan imon! it's boring at home.

2009-02-04 @ 17:41:31
URL: http://nellyrasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0