det kommer dagar

hallå
sitter och lyssnar på någon låt som nelly spelade upp för mig idag, så himla fin text.
dagen har gått jätte långsamt, särskillt sista lektionen då vi har matte..
men nu är jag äntligen hemma igen :)
ska nog ta lite blåbärspaj och te, hur gott låter inte det? supergott.
imorgon har vi fridluftsdag! jag fick mitt första val, vilket var svartbäcksmåla!
där man kommer kunna åka skidor och åka pulka! skoj :)
jag tänker åka pulka! skidor är inte riktigt min grej..
har bara åkt en gång tidigare då vi var i åre.
och då vågade jag knappt åka i barnbackarna! haha.
nae, nu ska jag minsann gå och hämta den där blåbärspajen!
ciao




Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; visst är det det:)



och vad heter den där låten Nelly spelade upp då?:)

2009-02-23 @ 16:48:31
URL: http://yenni.blogg.se/
Postat av: selma

sv; haha ja de hoppas hag med, jag vill sola snart! , åå va gott med blåbärspaj!

2009-02-23 @ 17:52:37
URL: http://selmafilipovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0