allting kommer lösas och bli bättre igen

h-e-e-e-e-e-jj
följde inte med till mormor idag, pga tusen anledningar.
huvudvärk, ja där har ni den största anledningen.
istället har jag bakat kladdkaka, sovit och kollat på sex and the city!
herregud, behöver verkligen ta tag i mitt liv..
men inte idag.
känner att det blev lite för mycket kladdkaka för min mage, aj!
skulle egentligen träffat linus idag, var så himla länge sedan men
tyvärr så är han fortfarande sjuk, undrar vad han har dragit på sig egentligen
eftersom han varit dålig i två veckor eller något?
bli frisk nu, för jag saknar min älskling



                                                                                                  kom och gör mig hel igen 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0