what about now

tjena tjena mittbena, så fort man hör det börjar man tänka på thailand
eftersom att man i stort sätt fick höra det hela tiden av alla thailändska pojkar :)
åh saknar det som tusan! hehe.
innan när mamma och jag åkte till sisters skulle jag prova klänningen igen
men då kändes den inte riktigt bra längre. mamma tyckte att den var för 'mycket'
så jag hittade en annan armbandslös klänning, visar imorgon!
köpte också en ny bh och en massa spets trosor (y)
imorgon ska jag och älsklingen åka in till stan och då ska jag kolla
efter en jacka som jag sett på gina tricots hemsida, men dom hade den bara i xs
på hemsidan, så jag hoppas att den finns i större storlekar i affären.
vi ska käka kinamat också (a) hehe ovanligt? kanske kommer förbi
och fikar hos dig nelly! hihi ♥
och på söndag är nelly ledig! hur underbart som helst ju, äntligen en heldag med henne!
hon jobbar ju tyvärr varje helg på ett café inne i stan :( men hon får ju goa pengar iaf ;)
nu ska jag, mamma och lillebror sätta oss i soffan med en megastor godispåse, inte helt fel!
hoppas alla får en super bra fredagkväll så hörs vi imorgon! puss


Kommentarer
Postat av: Miriame

åh, jag vill till Taihland! ;)

sv; Tack!

2009-04-24 @ 20:14:24
URL: http://miriams.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0