KISS

under sista lektionen då vi har svenska åkte vi
in till högskolan och hade lektionen där.
efter det bjöd läraren oss på fika, två goa kakor blev det för min del (a)
sen tog nelly och jag moppen in till stan, hon hittade ett super snyggt linne från monki!
när vi gått på stan en snabbis gick vi till gymmet och tränade :)
jag kan fortfarande inte hålla mig för skratt när killarna
ska gå förbi och "fylla på flaskan" efter sjunde gången
och samtidigt gå och spänna sig, sedan slänga den där blicken.
hahaha, ni ska bara se dom :o
snart kommer linus och ska sova här, det är sista natten tillsammans
innan jag åker till vaberg på fredag :/
sedans syns vi inte förens på måndag tidigast, huhu ♥
måste plocka i ordning i rummet innan han kommer
för det ser ut som jag vet inte vad! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0