dream you to life

hej hopp i lingon skogen!
idag under arbetspassat var jag och tjejgruppen
på stadsbesök igen, denna gången var vi på stadsmissionen!
en gubbe pratade om vad dom höll på med där, och det verkade faktiskt väldigt intressant!
dom höll nämligen på att hjälpa missbrukare och 'alkolister' (stavning).
efteråt gick jag och fikade på mammas och pappas restaurang! sedan skjussade
pappa tillbaka mig till skolan där den sista lektionen väntade, matte.
våran lärare kom aldrig så sanna och jag satt ute i gräset och lyssnade på musik :)
föresten så var petter tillbaka idag efter att ha varit i egypten i en vecka, negerboll därja!
resten av kvällen kommer jag sitta som klistrad framför kemi boken,
det är såå himla spännande! ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0