till min vesa

vesa du betyder mycket för mig
en kort tid nu och redan har du satt dina spår
redan nu känner jag lyckan
att hitta dig som ett ljus i mörket
var ett under som inte många hade räknat med
jag hatar att lyssna på det du säger
rädslan om att jag ska förlora dig får mig
att bara vilja springa iväg
gömma mej, och tänka tillbaka
på de minutrarna som du och jag har skapat tillsammans
inte många har kunnat fånga mig så här snabbt som du
det finns inte heller lika många sötnosar som dig
du är unik och därför betyder du så mycket för mig
jag låter dej aldrig gå under






 

Kommentarer
Postat av: vesa

awww,

hoppas du vet att du betyder allt för mig,

skulle inte klarat ett liv utan dig, aldrig

vill jag skilljas från dig, älskardig för jävla mycke min tvillingsyster <3

2008-09-12 @ 16:41:38
Postat av: linda olsson

sötnos <3

du betyder mycket mer för mig :')

aldrig aldrig ska vi skiljas åt <3

jag älskar dig!

2008-09-12 @ 17:42:52
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0