the last number you call late at night

skriver nog mest bara för att säga godnatt eller något liknande! imorgon har jag sovmorgon till tio i tio, då kan man sova ut och det är ju aldrig fel :) slutar dock klockan halv fyra med kemi sista timmen, och ush vad det suger! men imorgon ska jag minsann gå i mjukisbyxor och köpa mig en godispåse på netto (a) haha, mysdag liksom :) efter skolan blir det att plugga HK och SO, prov i båda ämnerna denna veckan ..
hinduismen i SO'n känns faktiskt bra, börjar på buddhismen imorgon (y)
men hemkunskapen, undar om jag ens kommer klara G alltså? herregud så svårt, fattar verkligen ingenting? för den som har lite bättre kunskaper än mig är varmt välkommen till mig efter skolan! (a) haha, ush så dålig jag är :L
nej nu ska jag krypa ner i sängen!
godnatt :)




have you thought about it
wait
really thought about it?
maybe you should
take som time
call your boys and talk
about it, yeah
' cause I done already
made up my mind,
don't need no more time to
know if i wanna be with
you,
i wanna be ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0