she's a fallen angel

hallå godingar!
jag klippte ju lugg innan idag, och jag vet verkligen inte om jag är nöjd eller inte..
blev bättre än förra gången jag klippte lugg iallafall, men det var kanske för att jag klippte den själv denna gången?
då kan man ju liksom sluta när man börjar bli nöjd och så :)
nu ska jag lägga mig och kolla på en film, göra lite mackor och varm choklad bara för att bryta trenden, haha!
jag har fått höra av både familj och vänner att jag dricker allt för mycket te (a) oups! haha
imorgon är det skola, känns som att det kommer att bli en bra vecka, vi har nämligen inga prov! (y)
nej nu kurrar det i mage 2, ha det gott allihopa!
goodbye!

Kommentarer
Postat av: linus

fint det blev

2008-09-22 @ 06:55:49
Postat av: linda olsson

tack.

2008-09-22 @ 15:54:54
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

varsågod

2008-09-22 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0