new header :)

vad tycker ni om den? (a)
kanske inte världens finaste, men jag har ju inte photoshop som dom flesta andra har så det blir ju lite som det blir (a) haha! eftermiddagen har gått åt till att plugga so och måla naglarna, mysigt :)
det suger att bara sitta och "rå plugga" som det heter, jag tycker allt man ska mysa till det lite (y) typ måla naglarna, lyssna på musik och dricka te eller något likande :) funkar mycket bättre! imorgon blir det att plugga på hemkunskapen istället, har ju prov i det på onsdag .. himla många sidor var det tydligen :o
nu kurrar det i magen också, är fortfarande sugen på kinamat (a) och jag vet att vesa, nelly och filippa håller med mig! (;
får nog ta och göra mig något, eller pappa kanske .. bra att han är kock! då blir det ju oftast någon gott (y)
ha det bra så länge, pussar!


en ros till julia,
du är värd så himla
mycket mer älskling
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0