is it you?

nu ska jag ta och ringa linus, vi har faktiskt bättrat oss på att prata i telefon nu tycker jag!
när han bodde i läckeby så kunde vi prata flera timmar varje kväll,
men sedan när han flyttade ut till berga (där jag då bor)
så pratade vi aldrig i telefon, verkligen aldrig!
men nu har jag ju flyttat tillbaka till läckeby igen, och då pratar vi minst 2 kvällar i veckan :)
känns bra att kunna prata med honom, speciellt nu när jag inte kan prata med nelly!
men hon kommer ju lördag natt, så på söndag får hon stå ut med mig igen! haha
imorgon efter skolan blir det handla gott
sedan sover linus hos mig
yummi! <3
adios!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att din blogg är asbra ju! :) brukar läsa kenzas.se och det är ju så att jag kollar din föra hennes!;) Du och din blogg är så där vanlig-människa-som-är-rolig-att-läsa-om-blogg, maha , goforit!

2008-09-18 @ 21:19:34
Postat av: Tobias

svar: tack :) kul att du gillar det!

2008-09-18 @ 22:14:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: linda olsson

svart till anonym: oj, haha tack :D gud vad kul!

2008-09-20 @ 13:52:01
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0