I wanna be

oj vad jag har kämpat med bloggen idag!
 vissa stunder har jag känt att det varit lättast att helt enkelt bara ta bort bloggen, men så lätt ska inte jag ge upp!
det brukar vara så med mig annars, blir det för jobbigt eller knepigt så skiter jag i det, men nu ta mig fan ska detta gå!
fortfarande är header bilder för liten, fråga mig inte varför det blir så, för jag har ingen aning faktiskt ;o

igår åkte nelly och jag in till stan och käkade ( frukost för min del)
sedan åkte vi och mötte vesa på donkan för att ta en glass, mums!
sedan fikade mamma och jag hemma, får sluta med fikar nu alltså (a)
sedan kom iallafall linus till mig, sov här <3

idag vaknade jag bredvid älskling, åt och kollade på idol lite :)
sedan har jag som sagt suttit och käpmat med bloggen i över 3 timmar,
egentligen skulle jag behöva jobba med matten .. får nog sätta igång med den nu :(
och fixa tills imorgon, vad ska man ha på sig?
happ, där var nästa problem..
puss!


i wanna be -  chris brown
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0