förföljaren

gutt, jag slipper sova ensam i natt (a)
linus ska sova här, yes yes yes!
låg och läste till klockan 3 igår, kunde bara inte sluta! och sedan när jag läst klart så blev jag så in i nordsens rädd, för det jag läst! man fick läsa om att det var en kille som spionerade på brunetter med mörka ögon, låter kanske inte så läskigt men jag det var det kan jag lova :( iallafall tycker jag att ni ska läsa den, det var den bästa boken jag läst alltså!
den heter alltså Förföljaren och är skriven av Magnus Nordin, han är nog min nya favorit författare :L
så här står det på baksidan av boken:

" Ända sedan han fick syn på henne på konfirmationsporträttet har han följt henne som en skugga. Han vet nästan allt om henne. Vilken musik hon gillar. Vilken tid hon kommer hem från skolan. Vilka kvällar hon brukar träffa pojkvännen. Till och med vilken parfym hon använder. Hennes lakan doftar av den. Nu har han väntat länge. I över en timme har han stått på den mörka gångvägen, och han har börjat undra varför hon dröjer. Malin har ingen aning om att någon långsamt smyger sig allt närmare inpå henne. Hennes pojkvän Adnan anar inte att det finns fler som tycker om att titta på hans tjej. Men snart ska deras liv förändras totalt.. "



( hittade ingen större bild)

nej nu ska jag åka upp till BC och hämta älskling!
ha det bra, puss :*

Kommentarer
Postat av: M

SV: Åh tack så väldigt mycket <3

2008-09-15 @ 21:25:03
URL: http://mypajkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0