forever ever ever

när mamma och dom väl kom hem med maten så var det fel hamburgare, men den jag fick helt okej ändå :*
och så hade hon hyrt film åt mig, sött (a)
så jag la mig och kollade på den med en kopp te, filmen hette heartbreak girl och den var verkligen riktigt dålig!
något av det sämsta jag sett, men det behöver man ju inte säga till mamma, hon kanske blir ledsen eftersom det ändå var hon som valde den :)
just nu sitter jag och äter choklad, åh så gott!
särskillt när man har mens, då är det verkligen extra gott! :)
nu ska jag snart krypa ner i sängen igen med en ny kopp te, känner att det gör lite ont i halsen faktiskt..
hoppas bara inte mamma smittat mig med något, jag får verkligen inte bli sjuk nu!
ha det så bra imorgon, pussciao!

Kommentarer
Postat av: Filippa

nemen oj tack tack tack , va gulligt sagt av dig, blev generad !!

2008-09-14 @ 20:42:59
URL: http://f900212.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0