ellos.se



shoppingsugen är jag just nu kan man säga, men jag är för snål för att betala själv (a) så jag ska nog lura i mamma att klicka hem domma sakerna :) haha!
ska väl försöka åka över till öland med mamma på fredag, kolla runt lite på köpstaden och hitta ett par shyssta höstskor liksom! har redan köpt ett par super fina stövlar, så fler behöver jag inte! man kan ju alltid låna av mamma, hon har så himla många, snygga och massa olika märken (y) tur att vi har samma skostorlek :)
äsh, vad tycker ni? ska jag klicka hem det, eller .. fråga mamma om hon kan klicka hem det .. åt mig (a)
eller iallafall koftan, ser så himla mysig ut! såg något liknande på rebeckas blogg, och den satt så himla fint på henne :) känn dig utpeckad där gullet (a) ja rebecka, det är dig jag menar lilla nilsson :)
ska prata lite pengar med mamma (a) sedan sova, känner mig rätt trött!
imorgon slutar vi klockan halv fyra, med sista timmen kemi .. åh ush, skolan tar kål på mig!
nej ryck upp dig nu, ryck upp betygen! kom igen, kooooom igen!
äh, jag orkar inte -.^
jag är sugen på chokad och jag saknar linus allt för mycket

Kommentarer
Postat av: molly

sv: Tack detsamma!:)

2008-09-04 @ 09:45:58
URL: http://mews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0