du slutar aldrig förvåna mig



nu ska vi snart åka och hämta linus, tur att han bestämde sig för att följa med tillslut :)
hade inte varit lika roltigt utan honom, vem skulle hålla om mig när jag fryser på kvällen liksom? :o
vi ska grilla, mums så gott det ska bli! på kvällen lite senare ska vi köra chokladleken
och det går ut på att det sitter minst 10 stycken (roligare om man är fler) i en ring,
man ska ha ett par vantar, en kniv, en gaffel, en tärningen mössa och en halsduk och såklart en stor marabou (y)
sedan börjar man att slå tärningen, och den som först får en sexa ska ta på sig vantarna, mössa och halsduken
och sedan försöka äta så mycket på maraboun som möjligt med kniven och gafflen innan någon
annan får en sexa, skit kul är det! det måste ni testa! :)
nu ska vi snart åka, ha en toppen fredagkväll!
det ska iallafall jag ha :)
puss!

kvällens outfit:
tröja: lånade av mamma, är från h&m
jeans: från vila, har vikt upp dom
klocka: också mammas, är från ur och penn
ring: h&m
skor: kilklackar i tyg från h&m

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha vilken lek :D ha en fin kväll.

2008-09-12 @ 19:10:28
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/
Postat av: molly

sv: Fixar och trixar lite på photoshop, inget svårt:P

2008-09-13 @ 10:44:07
URL: http://mews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0