can't help but wait

tjosan!
vad gör ni?
jag sitter här och dör av svält, nästan! (;
nellys och min dag på stan blev urbra, vi hittade massa
bra köp båda två (y) och jag hittade perfekta sandra kläder efter mycket om och men!
åh, jag längtar som tusan (a)
för er som kanske inte vet är sandra ett stort "disco",
det kan både vara högstadie eller gymnasie,
och på fredag är det då gymnasie (y)
hoppas vi bara kommer in :o men det blir nog inte några problem!
och ifall det blir det får vi väl helt enkelt flörta oss in, hahah!
nej nu ska jag ta och laga mat, ha det bra!
ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt okej måndag faktiskt :D

2008-09-29 @ 21:48:25
URL: http://nellyrasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0