take it real slow

hej å hå, vad gör ni sötnosar?
själv gör jag ingenting, fast jag egentligen borde sitta och göra matte..
men jag orkar inte? är så himla trött, blir nog att bada,
kolla på film och pyssna om mig själv lite!
som mormor alltid säger, att när man var nere så skulle man pyssla om sig själv! haha :)
var föresten och hälsade på henne i helgen, mysigt!
imorgon är det den dagen då vi egentligen brukar ha sovrmorgon,
men iställer ska vi sitta och ha
nutidsfrågor den tiden vi egentligen kunde sovit (n) men äsh, vi får
ju sovrmorgon på torsdag ist (y)
dock en timme för lite, men sånt är väl livet!
och just det, nelly ska föresten sova hos mig från onsdag till torsdag!
jag tror att vi kommer vara riktigt döda i skolan (a)
hihi, ha det bra!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0