smyckesparty!

Hallå bloggen!
Var ju på smyckesparty igår som hölls i ljungbyholm, riktigt kul var det :)
Fikade och gjorde smycken, mys!
Jag gjorde 5 stycken armband som jag ska visa er!



Här är alla jag gjorde!



Här är det svarta jag gjorde!
be true står det på häng grejen :)



Sedan gjorde jag ett ljusrosa!
Love står det på häng grejen :)



Sedan gjorde jag ett grönt, som jag faktiskt ska ge bort!
Till världens finaste människa!
Made with love står det på häng grejen :)



Här är ett annat armband jag gjorde!
Jag körde på varannan sötvattenspärla och varannan liten pärla!
Wish står det på häng grejen :)



Detta var det sista jag gjorde!
Då använde jag mig av bara sötvattenspärlor :)
Belive står det på häng grejen!


Kommentarer
Postat av: Ida Österlund

vad fina armbanden blev, jätte fina :D <3

2008-10-13 @ 21:49:17
URL: http://idaosterlund.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åhh det va ju jätte finna. :) de se köpta ut:p

2008-10-14 @ 11:19:49
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0