ni är dom bästa



första timmen hade vi fysik!
nelly och jag satt mest och skrev av facit (a)
sååå trötta var vi, haha!
sedan hade vi matte!
tummen upp för Jimmys
och mitt teamwork säger jag bara :)



vi roade oss med att ta
närbilder på alla!
här har ni Sebastian :)



lite senare på dagen hade vi musik (y)
kan ju säga att ..



.. STEFAN
älskar nelly och mig!
(seriöst)



Nelly rockar loss!



underbart rolig dag måste jag säga!
på rasten roade vi oss med en lek!
den som kom in genom dörren skulle
man krama, haha och ja en del kände man ju knappt?
haha, kul var det iallafall!
sedan ekollonkrig, fyfan (a)
efter skolan kom vesa till
mig och vi fikade med glass!
bamsekram







Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Söta haha. :p Puss

2008-10-10 @ 22:02:44
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, assnygg bild på på Stefan jue:p

2008-10-12 @ 21:40:33
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0