fula lögner

hallå där!
kom nyss hem från öland och köpstaden!
så himla trött jag är, herregud sandra tog verkligen slut på mig (a)
för er som undrar var det skit kul! verkligen :)
nelly, jag & tre tjejer till var dom ända niorna som fick komma in :*
hoho, vip på oss (y)
har minsan sett att dom som inte kom in skrivit massa fula lögner
om att "våra pappor fjäskade in oss",
och jag kan säga att så var det inte alls!
himla töntigt.
men iallafall så hittade jag ett par grovstickade strumpbyxor
som jag är allt för lat för att ta kort på (y)
men nu kommer sandra bilderna,
håll i er! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni var inte alls dom enda 9orna som kom in!

2008-10-05 @ 17:46:12
Postat av: linda olsson :)

svar till anonym: men läs igen då? :) herregud

2008-10-05 @ 18:49:29
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men herregud, skriv om lite till?

och det var fler som kom in gratis i slutet.

så det var fortförande inte bara ni och tre till som kom in..

2008-10-06 @ 16:34:00
Postat av: linda olsson :)

svar till anonym: men är det ngt du vill ha sagt eller? :) om du vill att jag ska skriva upp att du kom in så säg ditt namn så ska jag skriva till dig istället för att skriva massa onödiga kommentarer (y)

2008-10-06 @ 16:47:26
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0