don't tell me to grow up

Nu är det cirka 79 dagar tills jag och min bästavän flyger till thailand,
eller inte cirka, det är 79 dagar till thailand.
eller 78, är inte riktigt säker :)
Men jag räknar dagarna! kommer ihåg när det var 365 dagar kvar.
Tiden går så fort, och jag gillar det inte!
Visst, ibland känns det som att den där mattelektionen aldrig ska ta slut,
men själv har man ju ändå levt i femton år..
Femton år(!?)
Herregud alltså!
Snart är det ju dags att flytta hemifrån också, vart ska man bo?
Massa stora beslut att ta ju ..
Och på tal om att ta beslut så är det ju snart dags för gymnasieval!
Ush, idag satt jag och Daniel och pratade om hur mycket vi kommer sakna klassen!
När Nelly och jag skulle börja högstadiet ville Nelly börja på "Söndra skolan" egentligen,
vet ni vad det var som stoppade henne? (a) jag!
Hur skulle det gå för mig om vi inte gick i samma klass, inte ens i samma skola?
Men nu efter sommarlovet 09,  kommer vi inte börja i samma skola eller klass..
Inte ens ta sällskap till skolan :o
Eftersom vi har olika intressen och drömmar.
Men sånt är väl livet?
Fan, jag vill inte skiljas åt!
Jag vill inte bli vuxen!


Kommentarer
Postat av: S A R A

jag tänker lika dant som dig! btw ska du till rthailand utabn vuxen? :O kul ;D rösta gärna på min blogg hur min header ska se ut! :D kramkram

2008-10-15 @ 19:28:12
URL: http://miracle.devote.se
Postat av: Anonym

79 dagar? :o

haha, det är ju bara två månader typ.

HERE WE COME FFS :D

2008-10-16 @ 17:48:09
URL: http://nelly.rasmussen.blogg.se/
Postat av: Becca

det kommer bli jättebra :) ja har hamnat i en helt underbar klass och är nöjd med mitt val. allt löser sig! du kan göra om valen i ditt liv hur många gånger du vill :)

2008-10-19 @ 18:11:40
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0