att säga nej är det mest kraftfulla du kan göra



hallå där!
det går inte att ladda över bilderna till datorn som jag tog igår,
så jag får väl lämna in kameran eller något ..
iallafall så var jag & mamma och kollade Media på Lars Kagg innan!
det verkade superbra! himla mycket folk var det som man kände igen :)
efter det åkte mamma och jag till Kalmar Praktiska för att säga hej till älskling <3
sen åt vi på frasses, lite mycket "chips krydda" blev det nog (a) hihi!
idag ska jag nog mest slappa, träffa nelly kanske :)
och ikväll kommer mormor, morfar, farmor & farfar hit så det blir att vara hemma ikväll ..
skönt det, är faktiskt trött sen igår!
nu blir det te, mums
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0