you only got one shot, do not miss

Hej där!
idag hade vi matteprov som gick rätt så bra tror jag, får hoppas det.
Dagen har varit riktigt seg, så på håltimmen åkte Nelly och jag hem till henne
för att kolla på one three hill, aldrig sett det innan så fattade inte så värst mycket.
Har mest suttit här vid datorn och kollat på the hills, mums!
Imorgon efter skolan ska jag och älskling köpta massa gott, hyra film
och beställa kinamat, blir ensamma så ska bli mysigt! :)
På lördag eller söndagkväll ska Nelly och jag ha
en "bästiskväll" då vi kommer äta god mat, dricka
och massa annat och film då.
Nu ska jag poppa lite popcorn och lägga mig
och kolla på någon film.
Känns som att mina flesta kvällar slutar så, haha
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0