you don't get how it hurts

Hallå!
Idag var det ju då gymnasiedag,
gick med min Johanna största tiden.
Först gick vi till John Bauer för att kolla media och sedan till Nti
som är ett nytt gymnasium som också har media, skolan kommer till hösten.
När vi klev in på Högskolan ( där dom skulle prata om nti )
så satt det ett gäng snygga killar och började busvissla.. haha!
Sedan fick vi skynda till Lars Kagg för att äta,
mötte sedan alla andra.
Efter det gick Nelly och jag på natur
och sedan media.
Som ni förstår är jag ganska inne på att gå på media!
Känns både skit kul och skit jobbigt att börja på en ny skola sen..
Lämna världens bästa klass liksom, jag kommer aldrig orka det!
Och så kommer Nelly och jag inte ens gå på samma skola,
hjälp?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0