time after time



thailand 07!
lillebror jag pappa



jag ligger och får massage
i thailand!



äter på restaurang skansen
jag emma mormor



utflykt, 05 tror jag det är!
pappa farmor lillebror jag farfar



emils dop
morfar pappa präst mamma jag karin tomas
mormor emma lillebror emil



emma jag emil lillebror
herregud så gammal bild!



danmark när nelly fyllde 13!



jesper fyller 11
o där sitter jag på ett hörn



kalas hos mormor
lillebror emma jag emil



förra julen!
mamma och jag bakar julgodis



julfest
med släkten
på växer café



samma kväll
farfar & jag



någon semester förra året
lillebror och jag



danmark
jag

Kommentarer
Postat av: Amanda Lundius

sv: Tack du! :]

2008-11-22 @ 16:50:26
URL: http://lundius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0