när ditt tåg kommer

måndag och torsdagar är dom jobbigaste dagarna,
men torsdagarna tar verkligen priset med biologi sista timmen!
men såå kul vi hade på rasten idag!
blåmärken på hela ruumpan pga av alla satans ekollon!
fast mest synd var det nog om min nelly!
hon hade precis fått ett hårt kast på ryggen
så hon drog upp tröjan för att kolla och så
- PANG!
skjuter petter henne det hårdaste han kan!
kan säga att nelly och jag kittlade sönder honom.
iallafall så fick killarna gå runt och städa upp allt sen,
haha det kändes lagom gutt att slippa!
efter skolan tog jag sällskap med jimmy in till stan,
och vid fyra satt jag där på gozzip.
hon klippte nästan ingenting, bara topparna!
tonade ju håret också, blev riktigt mörkt
så jag känner mig jätte blek :( haha!
men jag blev himla nöjd iallafall.
det kommer bild.
nu ska jag nog ta och göra
mig en kopp te.
PUSSPUSSPUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: hilda

svar:usch fy blä

2008-11-07 @ 17:56:24
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0