jag känner mig så tom



den rutiga saken kunde jag bara ha en gång, för efter att vi tvättat den blev den rosa.
så vi fick lämna tillbaka den, lite tråkigt för den var himla fin och jag älskar rött!
jag saknar öronhängerna också för den delen, tappade dom på donkan
efter att nelly och jag åkt moppe. suck!
imorgon är det skola, och jag känner mig helt slut ..
fast jag har ändå inte gjort någonting idag, ingenting ansträngande.
mina söndagar blir ofta så, att man inte gör någonting.
och då får man ju så mycket tid till att tänka.
och om jag ska vara ärlig så mår jag inte bra av att tänka!
jag känner mig så tom, så ensam då.
jag vill till thailand.
känner att detta blev ett väldigt
demprimerande inlägg.
istället borde jag väl bara glad?
imorgon får jag ju träffa nelly
och alla andra i skolan!
och sedan efter det blir det nog att
åka in till stan för att fira kff!
men varför känner jag mig inte glad?
inget har ju hänt.

men ändå känns allt så konstigt!
nae, nu ska jag inte sitta här och prata
om mig själv! det låter inte bra.
jag hade ju så roligt åt sam

Kommentarer
Postat av: Maddäh

Usch då! Hoppas det är bättre nu:) jo det är bra med mig!

2008-11-09 @ 21:56:05
URL: http://madeleinenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0