I just don't give out respect, you gotta earn it.

hallo, kom hem från skolan för en stund sedan!
första lektionen satt vi och lyssnade på en kille som hetrr Benny,
kommer knappt ihåg vad han pratade om
men det var så hemskt allt han varit med om.
på håltimmen satt petter och berättade om massa sjuka
filmer som han sett.
fick tillbaka fysikproven också, f i t t a :o
imorgon är blir det utgång med lisa och nelly!
vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än, troligtvis mina
leopardtights och sedan någon liten svart klänning och pumps!
och på lördag ska jag träffa linusälskling med nelly & adam.
om en timme börjar the hills och jag ska äta innan!
så nu måste jag kila
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0