feels like the first time

Har inte haft någon möjlighet att skriva för än nu!
Idag hade vi iallfall engelska uppsats och novell skrivning i svenskan.
Det kändes väldigt bra med båda två tror jag.
Efter skolan pluggade jag matte och kollade på the hills!
Sedan åkte mamma och jag mot friskis för att träna,
men hon som skulle hålla i passet var sjuk så vi gick en lång runda istället.
Fanns mycket att prata om och reda ut, inte en enda sekund var det tyst.
Så brukar det nog bli när mamma och jag går igång, Haha!
När vi kom hem fixade jag lite på rummet och sedan åt
jag pannkakor med lillebror som han gjort. :)
Nu tänker jag bara sitta här resten av kvällen ungefär..
Ha det bra, bättre och bäst!
ciao






Daughtry - What about now

Kommentarer
Postat av: JOANNA

söt header:)

2008-11-18 @ 20:28:09
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

Sv; Okej, gick de bra dÅ, uppsatserna??

Min dag har också varit ganska bra..

Trevlig kväll!

2008-11-18 @ 20:39:27
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0