klasskväll



Här har ni nelly som kastar bullar i luften!
himla sötis



kaj var glad som alltid :)



sebbu & danne



Hilma fint dukat jö,
petter posar som vanligt ;)



jag vet inte varför men jag tycker denna bilden är hur gullig som helst!



bill & bull
b1 & b2



här sitter vi då och äter, tacos!



" ta en bild på mig när jag äter "



denna bilden får avsluta,
puss



himla mysig kväll, har alltid roligt med det gänget alltså!
kommer bli så himla tråkigt att lämna alla sedan, jag vill inte..
så man får helt enkelt ta vara på den sista tiden tillsammans!
efter att vi diskat så gick vi ner  till klassrummet för att kolla på film, minns inte
riktigt vad den hette, himla rolig iallafall :)
lite synd att vi inte fick se klart den bara.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0