fly on the wall

Egentligen borde jag svika dig,
så som du svek mig.

Jag borde glömma dig, men det gör jag inte.
Jag borde hata dig, men det gör jag inte.
Jag borde lämna dig, men det gör jag inte.
Jag borde inte förlåta, men jag gör det
för att jag älskar dig.

texten är tagen av jenny



denna dagen har bestått av julsånger, godis, julbord och kortspel!
jag tycker fortfarande det är onödigt att gå i skolan dom sista dagarna :)
fast det är ändå mysigt.
efter skolan åkte nelly och jag och tränade på friskis,
blev ett danspass denna gången!
första gången för oss så det var lite svårt att hänga med.

har tyvärr inga nya bilder så det får bli en gammal.
imorgon är det föresten julavslutning, börjar klockan evla och slutar runt två..
sedan efter det ska jag och nelly åka och handla mat
och vesa åka in till stan för att fixa en massa 'grejer' tills på kvällen (a)
sedan blir det tjejkväll! bilder kommer :)
och på lördag ska jag träffa linus..
puss och kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0