black and white

du kan få mig att skratta åt miljontals saker
du kan se rakt igenom mig, du står alltid bakom mig
det är så bra att ha dig
du vet alla hemligheter som ingen annan vet
och när jag är nere, får du mig alltid på topp igen
du är en sann vän
du finns där till slutet
du finns alltid bredvid mig när jag behöver dig som mest
du pratar med mig under hela natten om det är så
tills det löser sig igen
du är en sann vän

äkta vänskap håller föralltid
äkta vänskap rostar aldrig
vänner håller ihop genom upp och ned gångar
för att det har någon att tro på
du är är en sann vän
du finns där till slutet



du är en sann vän
<3

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Tihi, javisst

- du får ta så mycket du orkar!..=P





Söt bild! =)

2008-08-27 @ 21:06:34
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0