080830

hallå där!
igår var hela familjen Olsson bortbjuden till familjen Rasmussen på middag,
himla bra att föräldrarna umgås med bästisens föräldrar! :)
först fick vi oxfilegryta med ris, väldigt gott!
och sedan världens hetaste efterrätt, nelly får förklara den någon gång (y)
himla bra gjort av Nellys mamma och pappa iallafall! tack för det :)
Nelly och jag kollade på step up, världens bästa film alltså ..
så söt tjej, och så snygg kille :o
åh, både nelly och jag ville verkligen bara ta tjejens plats när dom hade mys ;o
så snygg är han :)
dom flesta tjejerna har nog sett denna filmen, vad tycker ni om den?
och har ni inte sett den, så gör det! det är verkligen ett måste :)
det ska ha kommit ut en step u 2 nu också som tydligen ska vara ännu bättre! :))
tack för trevligt god mat och trevligt sällskap <3



idag ska jag hitta på någonting med nelly,
för vi har ju inte kunnat träffas så mycket pga av att jag varit sjuk ..
men nu är jag pigg som en mört! haha, näe så är det inte alls :((
min hals strulat fortfarande, plus att jag har svårt att sova på nätterna
men på måndag måste jag verkligen gå till skolan, man missar ju så mycket ..
tänk då när Nelly och jag ska vara i thailand i 17 dagar ;o
undra hur mycket vi kommer få ta igen liksom?
uäsh, orka tänka på skolan på en lördag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0