valborg

kvällen började med förfest hos kim inne i stan med nelly linus oskar jonas kim och någon till,
sedan gick vi ner till parken och träffade alla andra! sjukt mycket folk var det, och jävligt kallt!
som tur var fick jag låna linus jacka hela kvällen ♥
nelly och jag åkte hem runt 12 eftersom att det blev så satans kallt och vi aldrig
kom vidare till festen eftersom vi inte hittade alla, haha.




godmorgon på er!
hur mår ni? själv mår jag bra, huvudvärk och mensvärk.
men det är väl sånt som hör till dagen efter valborg, iallafall huvudvärken.
jag tog en ipren för någon timma sedan, så mensvärken börjar försvinna nu :)
ska strax ut och lägga mig i solen, känner mig som en snögubbe.. haha!
ikväll kommer linus hit och ska sova här, och imorgon bär det av till kusinerna
för att fira mig, lillebror och emma som fyller år nu snart.
eller jesper har redan fyllt, emma fyller år imorgon och jag fyller år om en vecka! 16 bast, yeah.
bara två år kvar nu då! hoppas att det går fort! eller ne, hoppas att det går långsamt. jag vill inte bli stor,
jag vill vara barn barn barn barn barn barn livet ut, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0