hey you there

livskunskap - kaj berättade om sin resa
engelska - film
bild - rita
lunch - nuggets
idrott - brännboll
arbetspass - prat och musik
matte - genomgång + jobba




hej hej hej hej hej hej!
tråkigaste lektionerna + huvudvärk är ingen höjdare tillsammans, nae ush.
imorgon ska jag till gyn, så jag missar det nationella provet i fysik. stackars mig, haha..
vet inte riktigt när jag ska göra det istället, får se hur det blir.
iallafall så tror jag att nelly och jag börjar få ett hum om vad vi ska vara på torsdag
när vi har utklädsningsdag! men vad vi ska vara, det är en hemlis!
annars kommer säkert någon annan sno våra idéer, haha.
tror iallfall vi kommer bli riktigt snygga/sexiga/söta. yeap.
nu ska jag baka scones, jag tror jag börjar bli beroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0